Bijwerken

iPhone schermafdrukken

Schermafbeelding
Schermafbeelding
Schermafbeelding
Schermafbeelding
Schermafbeelding
Schermafbeelding

iPad schermafdrukken

Schermafbeelding
Schermafbeelding
Schermafbeelding
Schermafbeelding
Schermafbeelding
Schermafbeelding

Beschrijving

De Het Huisartsenteam app is een service van huisartsen in West-Brabant.
De volgende huisartspraktijken zijn aangesloten:
• Het Huisartsenteam De Keen
• Het Huisartsenteam De Weerijs
• Het Huisartsenteam Dudok
• Het Huisartsenteam Heusdenhout
• Het Huisartsenteam Nassaulaan
• Het Huisartsenteam Sint Willebrord
Met deze lokale variant van de Uw Zorg online app heeft u 24 uur per dag toegang tot uw medicatieoverzicht, kunt u eerder voorgeschreven medicijnen bestellen, afspraken maken en een eConsult starten bij uw huisarts! Een overzicht van aangesloten praktijken vindt u in de app. Wij zijn benieuwd naar uw ervaringen om zo de app verder te kunnen optimaliseren. Laat het ons weten via de feedback knop in de app of via een mail naar apps@pharmeon.nl.
Hoe kan ik de app in gebruik nemen?
1. Download de app uit de store
2. Open de app, doorloop de uitleg en selecteer uw praktijk
3. Druk op de knop 'toestel koppelen'
4. Als u al een account heeft voor een patiëntportaal bij uw huisarts logt u met dezelfde gegevens in op de app door op de knop 'Aanmelden' te drukken en gaat u direct naar stap 5). Als u nog geen account heeft, vraagt u die bij ons aan door op de knop 'Registreren' te drukken en alle benodigde gegevens in te vullen. Na controle van uw aanvraag door onze praktijk - wat enige tijd in beslag kan nemen - wordt uw account aangemaakt en ontvangt u per e-mail een bericht dat u gebruik kunt maken van de services
5. Na inloggen op de app ontvangt u per e-mail of sms éénmalig een verificatiecode die u invoert in de app
6. Maak in de app ten slotte een pincode van 5 cijfers aan om de toegang af te schermen
7. De app is nu klaar voor gebruik
Functionaliteit
• Inzage in uw actuele medicatieprofiel zoals bekend bij uw huisarts.
• Vraag herhaalrecepten direct uit uw medicatielijst aan en ontvang herinneringen indien u uw medicatie opnieuw nodig heeft.
• Stel uw medische vragen direct aan uw arts via een eConsult en ontvang bericht zodra uw consult beantwoord is. Let op! eConsult is niet bedoeld voor urgente zaken of levensbedreigende situaties. Indien u twijfelt over de ernst van uw klacht, neem dan altijd telefonisch contact met de huisarts op.
• Bekijk de lege plekken in de agenda van uw arts en boek een afspraak op het moment dat het u uitkomt. U moet tevens de reden van uw afspraak vermelden.
• U vindt de adresgegevens, contactgegevens en openingstijden van uw arts in de app. U vindt er ook een link naar de website van uw arts.
Privacy
Met de app kunt u via een beveiligde verbinding uw medicatie gegevens ophalen uit het systeem van de praktijk en communiceren met uw arts. Voor de ingebruikname wordt uw identiteit eerst geverifieerd door de praktijk en ontvangt u een verificatiecode om de app te activeren. Verder dient u de app afschermen door een persoonlijke 5-cijferige pincode. Uw gegevens worden niet gedeeld met derden. Meer hierover kunt u nalezen in de gebruiksvoorwaarden en privacyverklaring in de app.

Wat is nieuw in versie 3.2.33

Beste gebruiker,
Bedankt voor jullie feedback op de Het Huisartsenteam app.
In deze release is de toegankelijkheid van de app verbeterd en zijn er extra uitleg teksten toegevoegd. Tevens is het probleem waardoor de app soms vastliep bij het opstarten opgelost.
Heeft u vragen en/of opmerkingen over de Het Huisartsenteam app? Laat het ons weten via de feedback knop in de app.
Met vriendelijke groet,
Pharmeon App team

Verkoper

Naam

Pharmeon BV

URL

Informatie

Ontwikkelaar

Categorieën

Versie

3.2.33

Grootte

46,8 MB

Game Center

Nee

VPP Device Licensing

Ja

Beoordeling

Gekeurd 12+ voor:
Soms/Mild alcohol-, tabaks- of drugsgebruik of referenties ernaar
Soms/Milde medische/behandelingsinformatie

Compatibiliteit

iOS 11.0 of nieuwer

Apparaten

iPhone 5s, iPhone 6, iPhone 6 Plus, iPhone 6s, iPhone 6s Plus, iPhone SE, iPhone 7, iPhone 7 Plus, iPhone 8, iPhone 8 Plus, iPhone X, iPhone XR, iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone SE (2e generatie), iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max, iPhone 12 mini, iPad (5e generatie) Wi-Fi, iPad (5e generatie) Wi-Fi + Cellular, iPad (6e generatie) Wi-Fi, iPad (6e generatie) Wi-Fi + Cellular, iPad Pro, iPad Pro (Cellular), iPad Pro (9,7 inch), iPad Pro (9,7 inch) (Cellular), iPad Pro 12,9-inch (2e generatie), iPad Pro 12,9-inch (2e generatie) Wi-Fi + Cellular, iPad Pro (10,5-inch), iPad Pro (10,5-inch) Wi-Fi + Cellular, iPad Pro (11-inch), iPad Pro (11-inch) Wi-Fi + Cellular, iPad Pro 12,9-inch (3e generatie), iPad Pro 12,9-inch (3e generatie) Wi-Fi + Cellular, iPad Air, iPad Air (Cellular), iPad Air 2, iPad Air 2 (Cellular), iPad Air (derde generatie), iPad Air (derde generatie) Wi-Fi + Cellular, iPad mini Retina, iPad mini Retina (Cellular), iPad mini 3, iPad mini 3 (Cellular), iPad mini 4, iPad mini 4 (Cellular), iPad mini (5e generatie), iPad mini (5e generatie) Wi-Fi + Cellular, iPad (7e generatie) Wi-Fi + Cellular, iPad Pro 11-inch (2e generatie), iPad Pro 11-inch (2e generatie) Wi-Fi + Cellular, iPad Pro 12,9-inch (4e generatie), iPad Pro 12,9-inch (4e generatie) Wi-Fi + Cellular, iPad Air (4e generatie) (Wi-Fi), iPad Air (4e generatie) (Wi-Fi + Cellular), iPad (8e generatie) Wi-Fi, iPad (8e generatie) Wi-Fi + Cellular, iPad Pro 11-inch (3e generatie), iPad Pro 11-inch (3e generatie) Wi-Fi + Cellular, iPad Pro 12,9-inch (5e generatie), iPad Pro 12,9-inch (5e generatie) Wi-Fi + Cellular, iPod touch (zesde generatie), iPod touch (7e generatie)

Talen

Nederlands, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Portugees

App Store: Klantbeoordeling

Alle versies

 2,5 (16 beoordelingen)

App Store: Recensies van klanten

Blijft steeds hangen

 – 
Ongelukkige
 – 
2021-07-14
Versie 3.2.17
Nadat ik een nieuwe iPad heb aangeschafr, de backup heb overgezet, loopt de App Uwzorgonline steeds vast. Na een halve dag staat er nog steeds dat ik 5 minuten moet wachten voor ik hem kan gebruiken. Helaas, ik moet weer terug naar de website van de huisarts. Die werkt altijd goed.

App werkt niet meer na update

 – 
R. van Beers
 – 
2020-12-14
Versie 3.1.35
De app functioneert niet meer. Geeft foutmelding Framework 7 error while initializing. Na contact met de helpdesk is het opnieuw installeren van de app voor mij de oplossing.

Aanhoudende foutmeldingen bij IPhone

 – 
Gertje1975
 – 
2020-08-04
Versie 3.0.25
Deze app doet niet waarvoor het gemaakt is, althans bij een Iphone 6s. Berichten worden niet verstuurd voor consulten, hetzelfde geldt voor recepten. Je krijgt alleen foutmeldingen. Het is relatief lastig om contact te krijgen met de makers van de app om dit op te lossen. Als het een keer wel werkt, dan is het een waardevolle app.

App loopt regelmatig vast

 – 
Piet Klacht
 – 
2020-01-20
Versie 3.0.19
Als enige app op mijn iPhone 8 loopt deze app regelmatig vast. Geen best verhaal.

Tja

 – 
Wimav
 – 
2019-12-05
Versie 2.10.22
Wel een beveiligingscode via e-mail. Geen veld om die in te voeren...

Wachtwoord opnieuw aanvragen

 – 
s.vanas
 – 
2019-10-21
Versie 2.10.22
Wachtwoord opnieuw aanvragen werkt niet :/

Niets werkt zoals het hoort

 – 
Tom Acda
 – 
2019-03-18
Versie 2.10.18
Ik niet niet inloggen. Wachtwoord gewijzigd en vervolgens krijg ik weer een foutmelding over de inloggegevens.
Een keer gelukt in te loggen maar als ik dan op afspraken klik blijft de app laden en geeft het een foutmelding, dit geld ook voor berichten.
Ik kan dus werkelijk niks met de app maar ook geen afspraken maken met mijn huisarts. Telefonisch een afspraak maken is dan een van de week telkens, met de app zou ik sneller in contact kunnen komen.
Helaas kan ik de app dus niet gebruiken en niemand bij de huisarts kan ook helpen.
Kunnen de ontwikkelaars wel helpen?